dagens i-landsproblem

jag ska, som sagt, till göteborg nästa vecka. eftersom vistelsen endast sträcker sig till tre dagar, så kan jag rimligtvis inte ta med mig 6 par skor. what to do, what to do. jag vill ha på mig fina skor, men samtidigt vet jag att jag inte kommer orka gå omkring i högklackat hela dagarna och kvällarna, det kommer aldrig att gå. vad fan tar man då med sig för skor? är det någon som har något tips på sjysta pjucks som är fina och bekväma som finns i någon skoaffär till rimligt pris? eller förslag på skor öht, min enda idé är nämligen converse och det känns faktiskt inte så party. :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Det finns ju alltid snygga tygskor, eller ballerina ( alternativt med liten klack ), finns bra alternativ på skopunkten eller dinsko om du behöver billiga alternativ, annars är det lätt bianco som gäller!

2008-08-01 @ 12:32:03
URL: http://idoehood.blogg.se/
Postat av: betty

samma problem här. har keds och converse att välja på

2008-08-01 @ 13:46:09
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0