sjuuuuuuk!

jag ringde precis vårdcentralen för att boka tid och får tid den 26e. knäppt. chansen är ju ändå rätt stor att jag hinner tillfriskna tills dess. well, what the hell. mina körtlar i armhålorna har svullnat upp av någon anledning och gör rätt så ont. började i söndags och så har det blivit värre, under ena armen ser man att det är en svullnad under huden. men men, jag har vääääldigt bra immunförsvar, så jag lär ju hinna självläka innan dess. måste ändå dit för att kolla mina b12-värden, det är inte okej att vara så trött som jag är och ha så dåligt minne.

det värsta med att ha dåligt minne och inte minnas de mest elementära sakerna är att folk antagligen tror att jag inte lyssnar på vad de säger, vilket jag verkligen gör. ibland repeterar jag saker tyst för mig själv när jag hört dem, för att försöka få dem att sätta sig i minnet, t.ex. "maria åker till japan i slutet av augusti, maria åker till japan i slutet av augusti". i det fallet hade dock maria råkat säga fel månad, så mitt memorerande hjälpte föga. haha. hon åker i slutet av september nämligen.

en vacker dag, när jag orkar, ska jag lägga in bilderna från gbg. har några godbitar som jag inte mmsade in, tror jag.

ciao!

Kommentarer
Postat av: britta

jag har också uselt minne, det är jobbigt för jag glömmer bort födelsedagar, namn, ansikten, vad jag gjort (även i nyktert tillstånd) :(



usch, läste om harpest igår. då svullnar lymfkörtlarna upp tydligen, det vill säga om jag kommer ihåg rätt haha

2008-08-15 @ 15:04:30
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0