hurray for boobies


any-ho. jag har sökt två ky-utbildningar till våren, den ena i västerås, visuell kommunikation och den andra i gbg reklam & marknadsföring. i onsdags fick jag veta att jag kommit in i västerås yay! 74 sökande eller vad det var och 32 kom in. heja mitt lag. det känns finfint. på måndag hoppas jag få veta hur landet ligger med gbg, det är lite mkt hårdare konkurrens där. 400 sökande, 88 fick komma på intervju (däribland jag) och 30 kommer in. iiih.

för övrigt har jag en magkatarr från helvetet som hindrar mig från att vara ute och svira idag. det suger. jag tänkte visa mina arbetsprover som jag gjorde till skolan i västerås. uppgiften var att visualisera glädje respektive sorg, det gjorde jag och detta är resultatet. tänk på att färgerna är gjorda för att se bra ut när de skrivs ut, inte på skärm.


Kommentarer
Postat av: sanna

jaa fint att du hittade dig själv haha och eh jag håller tummarna för göteborg men det vet du väl redan :)

2008-12-07 @ 20:48:51
URL: http://alexkidd.blogg.se/
Postat av: Betty Lou

åh spännande!



och ang. magkatarren, sluta stressa och ta en vit månad eller ett par ;D

2008-12-07 @ 20:54:18
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: Lisa

Fan vad snygga arbetsprover, honey! grymt.



2008-12-07 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0