best of sms

jag har en hög med guldkorn i min inkorg på mobilen. hittade några när jag rensade lite.

jonas var i skolan en lördag:
"lycka är att vara ensam i labbet, koppla in mp3-spelaren i stereon, spela sin egen musik på hög volym utan att någon klagar, ha brett två mackor att äta på och en kopp te... olycka är att låsa ute sig från det hela :/"

emma brun var hundvakt åt ebba och jag skrev att hon kunde ge mat åt ebba igen vid 18 (jag hade gett mat på morgonen):
"igen? men herre gud jag har inte matat henne någon gång idag! jag har haft sönder din hund!"

emilie har full koll på geografin:
"kollar på en karta, trodde pajala låg mer söderut. om du snubblar i pajala så ramlar du ju in i finland."

emilie är diktator:
"du ska till kåren ikväll. detta är inte en demokrati."

jag frågade emilie vad specialpub på kåren innebar:
"specialpub - det tar speciellt lång tid att få maten. ring ist stranger"

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag ligger på 5-i-topp mest sparade sms-avsändare!

2008-07-24 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0