compulsive shopper

oh my. idag kom paket från både ellos och h&m, fan vad snabba ellos var med tanke på att jag beställde i typ måndags? söndags? who knows.
any-ho, när jag skulle hämta ut paketen så visade jag leg och han sa att det inte behövdes för att jag "handlar där så ofta". till saken hör att jag aldrig handlar något där, jag bara hämtar ut paket. jag känner mig nästan lite smutsig nu, som att han kommit på min smutsiga hemlighet, att jag köper way too much kläder. från h&m var det saker jag beställt typ för hundra år sen, bland annat en grön jumpsuit som jag tyckte var för liten så jag skickade tillbaka den och ville ha en större storlek och då fick jag vänta i flera månader på att få en ny, jävligt trist. och nu när jag fick den var den inte alls större som i längre, utan bara bredare, så den känns fortfarande aningen för kort dessutom stor annars så den kommer säkert åka ner och jävlas.

men nu kom äntligen den fantastiska klänningen i rött, långklänningen dårå. jag har ju redan den i grönt, men eftersom jag inte kan bestämma mig, fick den även bli min i rött. och den underbara brunrosa klänningen som känns som ett nattlinne, i luuuv it.


måste sluta köpa kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0