drömmar

mina drömmar är rätt fucked up. varje morgon när jag vaknar, känns det som att jag inte sovit ut för att jag drömt så mkt och jag kommer oftast ihåg mina drömmar. de dagar när jag inte har en tid att passa har jag vääääldigt svårt att ta mig ur sängen. detta beror främst på att när jag vaknar till, kan jag inse att jag är mitt uppe i en spännande dröm och jag bara måste somna om för att få veta fortsättningen (ungefär som att mina drömmar är en film och man vill ju se slutet). i morse när klockan ringde, drömde jag precis om att jag hittat en ursnygg väska (haha fan vad ytligt) så när jag vaknade var min första tanke "fan, jag måste somna om så jag hinner ta reda på var väskan finns att köpa" och så somnade jag om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0