mardrömmar

usch, vad jag har drömt mkt skit i natt.. såna riktigt hemska drömmar som gör att man inte riktigt vill somna om och fortsätta drömma dem, men man har för mkt ångest för att stiga upp, eftersom det känns som att man vill slice up sina handleder bara för att bli kvitt känslan. så jag sov rätt länge idag.

any-ho, fick ett sms om att jag fått paket med bussgods. jippie för det är mat! det är massor av olika sojavarianter plus någon form av vegetariskt torkat kött, typ, jerkys. har velat smaka dem skitlänge och nu är det dags. eller när vi hämtat paketet är det dags, det får bli senare för det väger tydligen 5kg. yummie.

Kommentarer
Postat av: betty

haha. varifrån har du beställt?

köpt en sån fin alice-korthållare än? min auktion går ut i natt. vill ha min dorothy nu. roliga är att jag bara har 3 kort med mig, är ingen kort-människa egentligen

2008-07-18 @ 19:13:46
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0