mitt så kallade liv

åh HAPPINESS!
jag råkade se att modstrilogin endast kostade 199kr, klart jag inte kan låta bli att beställa. hittade även "en spricka i kristallen" om familjen gyllenhammars liv, jag missade den när den gick på svt nämligen. har läst boken, så det vore kul att se filmen. men det bästa av allt, jag hittade mitt så kallade liv! jag kan inte beskriva vad den serien betytt för mig under min uppväxt och jag hade nog glömt bort dens existens tills nu. eller glömt bort och glömt bort, jag minns ett sommarlov när jag var less på att jag inte kunde skriva fort på datorn (jag kanske var 12 eller något), så då skrev jag av boken mitt så kallade liv, till dator och sen POFF var jag snabbast i världen på att bemästra tangentbordet. jag vill ha filmerna NU! det är nu jag är uttråkad och ledig.


åh. this is happiness.

Kommentarer
Postat av: britta

haha jag minns det. det är fan sjukt att du skrev av hela boken. du kunde ha "lånat" den på obestämd tid

2008-07-22 @ 15:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0