shoeshopping

hahah jag tänker bara på scrubs-avsnittet när carla och elliott inte vill att jd och turk ska lyssna på deras konversation, så säger de "shoeshopping" och så har de helt stängt av och hör inte ett ljud av vad damerna pratar om.

idag har vi varit på stan. främst för att äta mat men det blev en del annat. jag skickade ett jävla mmsblogginlägg när vi satt och åt men det har tydligen inte kommit fram. skickade ett till när jag kom hem, men det har inte heller kommit fram. jävla blogg. om jag betalar för mmsen ska de väl för fan komma fram?

any-ho, vi fyndade massa på rea idag. plus en del saker som inte var på rea. dagens skörd:



bild 1. världens snyggaste klänning från encore. REA! wohoo.
bild 2. 70-tals wct-jacka också från encore, även den på rea. i love the seventies.
bild 3. mat måste man ha. tofu, silkestofu och mock duck. meat is murder.
bild 4. i love sushi. en liten sushibok, fanns massa roliga recepcct på sushiwraps. här ska lagas mat!
bild 5. sushitillbehör! tallrik, skål och rosa pinnar. jag föll i kärlek med 50-tals designen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0