trästocksfestivalen 2001 i bilder

nu har jag letat upp lite bilder!


det är egentligen mitt egenhändigt ihopsnickrade omslag som är finast av trästocksbilderna. haha.


det här är jag och kim i tältet. snorfulla. jag undrar vad kim gör idag, jag måste nog facebook-stalka upp honom. undrar vad han hette i efternamn bara..


denna bild har en rolig historia bakom sig. som sagt så åkte jag hem en dag tidigare och mitt mission var att fotografera upp rullen som var i kameran. så vi gick efter någon stig mellan scenerna och tälten och kom på den fantastiska planen att vi skulle fotografera oss med folk, men inte så de är förberedda. så vi valde ut lämpliga offer, därefter passerade en av oss dem medan den andra fortsatte gå bakom, sen signalerade den där bakom (på bilden var det jag) att nu är det dags att vända sig om och ta en bild. så då vände fotografen sig om och tog en bild på mig och ett chockat par. jag älskar minen på snubben, han tyckte det var hysteriskt roligt.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: exakt :D så sant!

2008-07-21 @ 22:18:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Okej det ska jag komma ihåg tack för tipset. :)

2008-07-21 @ 22:34:13
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0