wash the sins away

fan vad trist det är att ha tvättstuga. okej att man inte behöver hänga där varje minut, men man kan aldrig heller slappna av, man sitter bara och väntar på att "ja nu har det gått 45 min, nu är det dags att gå till tvättstugan igen", likaså begränsar man sig och tänker "näe, jag hinner inte göra det nu, för jag måste snart gå ner till tvättstugan igen". det är helt enkelt skitpisstrist att tvätta kläder. ack ett nödvändigt ont och jag kan inte sticka under stol med att jag älskar känslan av att krypa ner i en helt renbäddad säng. nam nam.

igår sågs det film. inte en, inte två, utan tre filmer. the happening först, som var rätt bra faktiskt. sen superhero movie, som för att vara en parodi var bättre än de flesta andra parodier jag sett. därefter the ring 2, som jag inbillar mig att jag inte sett förut, men det är mkt möjligt att jag har det eftersom mitt minne inte är det bästa. den var inte särskilt bra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0