allergi

gah denna allergiiiiiii! det kliar så mkt i näsan att jag nästan blir tokig. har nässpray, men den hjälper bara temporärt. jag tycker det är riktigt löjligt att jag blivit pollenwhateverallergiker för vad var det, ett-två år sen? vad var det för vits med det?
any-ho, jag är på väg ner till emma brun och ska plugga lite. opponering på torsdag, så vi måste gå igenom dels vår egen uppsats samt den som vi ska opponera på. tänk vad skönt att ha sommarlov nästa vecka. och så är det stora sommarfesten på lördag. undrar vad smhi säger om vädret då.. jag tycker det är trevligt att skylla på dem om det regnar, som att jag på fullaste allvar tror att det är de som leker vädergudar.. well, det kanske de gör.. konspirationsteorierna mal på...

äh. laters!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Du inser att det kostar 100 spänn att gå in. Känns sådär.

2008-06-03 @ 11:41:04
Postat av: britta

jag har också blivit pollenallergiker, typ kring 2004-05. blä.... vad använder du för nässpray?

2008-06-03 @ 19:13:14
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: britta

men emma... otrivin är bara om man är förkyld! och då endast 10 dagar, max, på raken. köp renässans (koksaltslösning) för att skölja och sen kanske du kan börja med pollyferm. om det ej hjälper gå över till en med kortison i.

2008-06-03 @ 20:44:07
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0