brööööd

jag är hemkommen från utbildningen för en stund sen, trött som en liten gnu och ska ta en catnap, som emma brukar kalla det. hur som helst, så fick vi äta en smörgås och det var så sjukt gott bröd. det är säkert något som går att köpa på ica eller så, men jag vill gärna baka eget och skulle vilja hitta recept. någon som har koll?
här är en väldigt fint ihopritad bild i paint. jag lovar, det tog säkert en hel minut att rita den. det är inget stort bröd utan max tio cm i diameter.. snarare mindre. det var inte vitt bröd utan kanske fullkornsmjöl i eller så. hade en glatt penslad yta med både vita och svarta sesamfrön (tror jag, jag är ingen expert) det var en ganska platt bulle. hjälp! recept!


tro det eller ej, men jag är duktigare på att rita än så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0