dead and breakfast

jag är helt slut. har jobbat idag och fått en hel del motion. jag cyklar till och från jobbet = nästan 2 mil. sen tog jag en timmes promenad med ebba nu på kvällen och nu sitter jag och chillar i soffan. det tråkiga är att det inte spelar någon roll hur mkt jag motionerar, det är ett status quo tack vare mitt ben & jerrys beroende.
igår testade vi någon annan glass, rocky road, som innehåller typ samma saker som phish food, dvs chokladglass med marshmallows och vilken besvikelse - har man en gång smakat b&j så duger inget annat.

jag hittade en annan bild från midsommar där man ser min heta klänning.


klänning från zara.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Fin klänning. Töntigt att du bantar.

2008-06-23 @ 19:45:52
Postat av: emma vit

hahah jag bantar inte! jag gör det mest för motionens skull, eller ja, promenad med ebba för hennes skull.

2008-06-23 @ 20:47:42
URL: http://emmavit.blogg.se/
Postat av: Hillbillybaby

Yeah!Verkligen skitnsygg klänning!

2008-06-23 @ 21:42:18
URL: http://hillbillybaby.blogg.se/
Postat av: Evelina

Uuuursnygg klänning!!:)



Sv: Ja visst är de!:)



Ha en toppenbra dag imorron!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0