epilering

idag har jag inte gjort mkt vettigt, jag började dagen med att inviga min epilator. laddad med emla-kräm (lokalbedövande) tänkte jag bli av med en del hårväxt. det gick helt okej, efter ett tag var huden så bedövad så man kände ingenting. är dock inte helt klar, att göra smärtsamma grejer före frukost är kanske inte att rekommendera.

sen har jag hängt på olika bloggar och jag hittade en hysteriskt rolig blogg. det känns som att man spionerar in i ett grabbgängs vardag, vilket iofs är precis vad man gör, men i'm telling ya, de är one of a kind. det är fyra snubbar som bor i en lgh i gbg och varje vecka kommer de på olika utmaningar till varandra. en stackare fick gå i stringtrosor i tre dagar, en annan skulle sticka en halsduk. ja, jag har suttit och skrattat sen jag hittade dit. any-ho, ni kan läsa om deras bravader här: club vegas. det är som jackass fast i en svensk kontext och betydligt mer verbala grabbar.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0