facebook

image24


när jag har tråkigt brukar jag sitta på facebook och titta på folk. eller inte folk i allmänhet utan folk från förr i tiden i synnerhet. någon person som jag gick i samma klass som på mellanstadiet, en annan som jag brevväxlade med när jag var 12. jag tycker nästan det borde finnas en regel att ALLA ska ha facebook så man kan snoka runt och stilla sin nyfikenhet. tänk vad folk förändras på tio år och särskilt i den åldern, från barn till vuxen. jag ser nog inte ut som jag gjorde när jag var 12 år gammal. men jag kan inte låta bli att förundras över dagisfröknar jag haft som känt igen mig i vuxen åldern. då undrar man ju, har jag inte förändrats mer än att jag blivit större? :P

gah jag är så sugen på ben&jerrys. aldrig får man äta phish food.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Okej :) Känner du igen massa ställen och så när du ser filmen? :)

2008-06-01 @ 19:55:49
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0