hjärt och lungräddning

i'm off to bed early ikväll. ska iväg på hjärt och lungräddningsutbildning med jobbet imorgon. i örebro dessutom, så vi ska åka härifrån vid halv åtta. yihaa för att gå upp klockan 6. hur som helst så ska det bli roligt, om inte annat så är det ju en nyttig erfarenhet att kunna det.

vi har sett mamas boy och smält bort i min varma lägenhet. filmen var helt okej iaf, jag hade nog kunnat döda för lite ben & jerrys bara. vi var på väg till coop för att köpa det, men jag ångrade mig efter vägen och tänkte att det är SÅ mkt nyttigare med melon (vilket vi hade hemma). that was stupid. well, what the hell, det kommer fler varma kvällar som jag ska viga åt glass. glass. åh. glass. choklad. jag dör. nej. jag går och lägger mig.


ebba i fredags med min skinnjacka på sig. hon är en riktig tuffing.

Kommentarer
Postat av: j

Söt blogg.
Kolla gärna in på min blogg :)
Kram

2008-06-01 @ 23:30:20
URL: http://jahwanna.blogg.se
Postat av: britta

vi gjorde också det i skolan för några veckor sen, dockorna var läskiga.

2008-06-02 @ 09:46:43
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0