i.d. bronzer

helloooo!

idag har det solats ute i parken hela dagen. det har pluggats också så nu är vi redo inför opponeringen imorgon. det galna är att mina ben är brunast, de är verkligen jättebruna, vilket är konstigt eftersom benen brukar vara svårast att få färg på. men icket. jag har riktigt sjysta spiror nu. hehe. :P

jag använder mineralsmink från i.d. och min foundation är i deras ljusaste nyans. nu när jag börjat få färg så ser jag så hemskt blek ut när jag sminkar mig, så jag klickade precis hem en bronzer från tradera. har inte vågat köpa i.d. på nätet innan, känns tryggare att köpa det i affär. meeen, nu är det gjort. så nu ska jag se lite fräsch och solbränd ut även om jag är sminkad.


imorgon blir det att gå upp 6 igen så jag ska gå och lägga mig nu. har opponering hela dagen men hörs efter det! :)

ciao!

Kommentarer
Postat av: britta

jag kör på acos brun utan sol på mina ben. resten struntar jag i. brände mig en gång kring 97 kanske och sen dess blir jag inte brun, en kompis har en teori att mitt pigment är slut. men jag får ändå massa nya leverfläckar och fräknar under sommaren så riktigt dött kan det inte vara.

2008-06-05 @ 10:07:15
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: leia

haha....jag har alltid svårast att bli brun i ansiktet....och det är ju där jag vill bli som brunast....

ja....och låren är alltid kjusare än resten....men så går det, man kan ju inte springa runt i bikini överallt:)



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0