linda rosing

läste precis en artikel på aftonbladet om linda rosing som tydligen orsakat ramaskri genom att ha gått ner i vikt. hon ser enligt uppgift anorektisk ut blabla. detta har framgått på hennes blogg, så jag googlade upp den och besökte den. såg att hon varit i västerås i helgen bland annat, ja det är ju kul för henne. men hallå? skicka henne på en svenskakurs! OMGÅENDE! hon skriver svenska som man gjorde på lågstadiet i hej hem-breven. "idag har vi fikat. vi åt bullar. det var gott. och drack mjölk."

saxat från hennes blogg, ett fint exempel.
Har varit på lövudden idag där vi har badat och solat. Sen har vi grillat med min bror och hans vänner. Dom har byggt en uteveranda och vi har tittat på. Fan vad skönt jag har haft det dom här dagarna här. Bara varit i solen och fått hur mycket färg som helst. Och ätit god mat och bara haft det hur bra som helst. Nu ska vi duscha och gå ner till Lögarängen där dom har någon festival med massa artister.


hej linda, var snäll och gå en svenskakurs. bild snodd från aftonbladet.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha. jo det är som taget från ett "hej hem brev". Det kan inte vara lätt att vara korkad.

2008-06-08 @ 20:31:58
Postat av: emma vit

hahaha well, svenska språket är iaf inte hennes starka sida. :)

2008-06-08 @ 22:22:02
URL: http://emmavit.blogg.se/
Postat av: Emilie

HA! Det är fantastiskt hur du väljer att fokusera på hennes svenska när det var hennes vikt som var i centrum.

- Hon är döende i undervikt, sade Aftonbladet.

- .. och inte kan hon skriva heller, sade Emma Vit.

2008-06-08 @ 22:29:03
Postat av: Emilie

HA! Det är fantastiskt hur du fokuserar på hennes skrivande när det var hennes hälsa som var i centrum.



- Hon är döende i undervikt, sade Aftonbladet.

- ... och inte kan hon skriva heller, sade Emma Vit.

2008-06-08 @ 22:31:39
Postat av: britta

haha jag vet! skitkasst. hon skriver som en i min klass pratar = mongo

2008-06-09 @ 07:30:39
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: emma vit

haha men emilie, jag skulle väl inte skriva om hennes vikt i min blogg, eller alltså artikeln i aftonbladet väckte inga åsikter hos mig. det gjorde däremot hennes blogg. :P

2008-06-09 @ 07:57:48
URL: http://emmavit.blogg.se/
Postat av: Malin

men usch så hemsk hon ser ut :S

2008-06-09 @ 22:23:00
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0