mini-anne

aloha! ledsen för dålig uppdatering idag, vi har jobbat med opponeringen hela dagen. tog dock en kort rast efter lunch någon gång och satt i solen och åt två glassar var. jag är sjukt kär i ananassplit, har ni smakat den? mhm säger jag bara! jag kom precis hem från emma, vi gjorde klart det som ska skrivas på datorn idag så vi kan sitta ute i solen imorgon och göra resten. det låter som en fantastisk idé, tycker jag. dags att jobba lite mer på solbrännan.

just det, tänkte visa vem jag hånglade med igår. hon heter mini-anne och hade en svag smak av sprit (kan vara att hon är alkoholist eller blivit tvättad med desinfektion). men nu kan jag hjärt- och lungräddning iaf. undrar om jag någon gång kommer få användning för det? kan ni rädda liv? och ännu mer spännande, har ni någon gång gjort det? jag vill ha heroiska berättelser om hjärt- och lungräddning, tack!


mini-anne, charmig tjej det där.

Kommentarer
Postat av: britta

jag fick så jäkla ont i handflatan när jag höll på, klenis...

2008-06-04 @ 13:05:03
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0