när jag tog oskulden på..

..EBAY! era snuskhumrar! vad trodde ni att det här inlägget skulle handla om? haha. :P

nu har jag genomfört mitt första köp på ebay, inte svårt alls. överförde pengar till mitt paypalkonto efter tips från britta och nu överförde jag pengarna vidare till den som jag vann auktionen av. jag räknar kallt med att det kommer att ta typ en månad innan jag får hem min nya plånbok, men det kan jag ta. det här kommer garanterat att leda till en ebay frenzy eftersom att dollarn är så låg. 147kr fick jag betala för min fina anna sui plånbok INKLUSIVE frakt. it's sick. antagligen är den inte äkta, men det skiter jag högaktningsfullt i för den är to die for.


världens finaste plånbok. mine.

Kommentarer
Postat av: betty

jag sitter jämt på ebay. min bästa vän typ

2008-06-24 @ 19:04:08
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: betty

brukar komma inom 5-10 arbetsdagar. en gång betalade jag en torsdag och fick paketet på måndag/tisdag. snabbt!

2008-06-24 @ 19:05:00
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0