opponering

hej!
jag är precis hemkommen från eskilstuna och en heldag av opponeringar. det gick bra, ja till och med helt över förväntan! det gick jättebra att opponera men även att bli opponerad på. av alla uppsatser som ventilerades idag så var det vi som hade minst kritik. vi har ett fåtal ändringar att göra och allt är ren formalia. så jag och emma var helt fantastiskt nöjda! på lunchrasten (vi skulle bara vara åhörare på eftermiddagen) så gick vi och åt på donken och köpte en liten flaska rosé på systembolaget att ha till tågresan hem. så jag är smått salongsberusad och ska börja baka kladdkaka nu.
ikväll ska vi ha avskedsfest eftersom de flesta av mina vänner lämnar västerås över sommaren. det blir sallad och bröd och kyckling (jag äter dock inte det, så jag gör eget) och kladdkaka. alla står för en del. eller ja typ. hur som helst. dags att baka och klippa min lugg lite, den ser ut som sju svåra år as we speak. laters!


mousserande rosé. 29kr för 350ml. it's puuure luuuv.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis! skönt att det gick bra för er, själv har jag också blivit godkänd för vår c-uppsats, först nu.



Blir att fara upp både till midsommar & marknaden, du kommer väl iaf till marknaden? då blir det fett med röj :)



puss

2008-06-08 @ 20:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0