roadkill

today is just feel like.. roadkill.
när man känner sig så här trött så borde man verkligen få somna om. ibland när jag är riktigt trött och klockan ringer och jag verkligen inte har någon lust att stiga upp, ligger jag och tänker på vilken kroppsdel jag skulle kunna offra för att få sova lite till. "kanske ett lillfinger..? nej nej, inte hela handen, då går jag väl upp.." och det roliga är att den kroppsdel jag alltid är beredd att offra är just lillfingret. tydligen så fyller den ingen funktion för mig. fyller ert lillfinger någon funktion eller skulle ni välja att offra någon annan kroppsdel?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en bra vecka! :)

2008-06-02 @ 06:47:02
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0