shoe cravings

fan.. jag som ska spara pengar. SJÄLVKLART hittar jag the shoes of my dreams för 1000 pix då. what to do what to do. de är svårfångade dock. de är slut i min storlek här, men jag skulle kunna ringa och kolla om de finns i eskilstuna.. det är faktiskt inte så långt att åka dit. när jag nu ska hinna det. jag jobbar varje dag i över en vecka nu. it's crazy. jag kommer vara död om ett par dagar. well, what the hell, det är pengar och det är ju alltid trevligt.


please be mine? i promise to take good care of you and wear you everyday. well almost everyday, as often as my feet allows me to.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Asså shit, Emma, ta en hint. De är slut och du ska spara pengar, här är en galen idé: köp dem inte.

2008-06-20 @ 10:04:57
Postat av: emma vit

hahahaha du är en GLÄDJEDÖDARE!

2008-06-20 @ 11:35:30
URL: http://emmavit.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Svar: Eller hur =)



Skor kan man inte få för mycket av!

Trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 16:02:03
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0