tuna park

idag, lite spontant och väldigt oplanerat, tog jag, niklas och ebba en tripp till tuna park. jag råkade se en annons i tidningen idag att de har öppet till kl åtta varje dag så vid femtiden när vi egentligen tänkte börja laga mat, föreslog jag en roadtrip. niklas var inte sen att haka på så vi drog dit. ebba fick en fläkt och en ihopfällbar vattenskål så hon hade det nog riktigt sjyst i bilen (hon gillar att åka bil, det är därför hon får följa med).

sen köpte jag ett underlägg till ebbas matskålar och ett täcke. jag har haft samma täcke sen jag var liten, det är typ från 80-talet och inte ens normalstort utan lite mindre så att det blir jävligt irriterande. jag orkar aldrig lägga ut pengar på såna saker, men nu fick det vara dags. mest för att maria skrämt upp mig med att mitt täcke består av kvalster och kvalsterbajs vid det här laget. yuck. (jag har dock tvättat det regelbundet, så förhoppningsvis är de döda, kvalstren). även en matta fick följa med hem. det var rea på hemtex, det är ofta det.

sen hittade jag en skitsöt tunika på vila också på rea. jag tröstade mig med den eftersom skorna (som jag är dödsförälskad i, se tidigare inlägg) inte fanns i min storlek där heller.


så ser linnet ut, fast jag tog ett i vitt. orkar inte lägga upp mina bilder just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0