busy day

idag har jag varit igång hela dagen, dock inte med några flashiga grejer. hade tvättstuga på morgonen och sen hade ebba tid hos veterinären. hon fick dyyyyr medicin (250 kr för en tablett i veckan i tre veckor) som hjälper ifall hon har noskvalster eller mask. förhoppningsvis blir hon bättre då. sen var jag på skolan och hämtade ut ett parkeringstillstånd, kostar bara 120kr i månaden att parkera på skolan då. wohoo. när vi skulle åka därifrån så startade inte bilen. batteriet dog tydligen. så vi fick springa igång den, det tyckte jag var riktigt roligt.

image18

så här såg jag ut idag för att jag varit ner på stan och tagit bilder i en fotoautomat. måste förnya mitt körkort när jag bytt efternamn. hade skitsvårt att bestämma mig för vilken bild som var bäst och om jag skulle ha fast eller utsläppt hår. det fick tydligen bli uppsatt.

image15
bilder i bad ass quality eftersom min mobilkamera är kass.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååå så söt, du passar verkligen i uppsatt hår. det är ovanligt att se dig i det :)

veterinären är asdyr, sigrid har gjort en del besök redan. hoff. hoppas Ebba blir frisk.

puss

2008-05-29 @ 22:17:46
Postat av: emma vit

tack söta du!

2008-05-30 @ 07:12:37
URL: http://emmavit.blogg.se
Postat av: emma vit

hela mitt inlägg kom visst inte med. ehm. har det varit några problem med sigrid eller har det bara varit rutinbesök hos veterinären?

2008-05-30 @ 07:13:21
URL: http://emmavit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0