It started with a love affair


Den här klänningen bär all skuld till att jag went bananas på H&Ms hemsida i förrgår och klickade iväg en jättedyr beställning. Och tur var väl det för nu är klänningen helt slut i både rött och grönt! Jag var dock lite för seg med att beställa (jag hoppades på att få ett mail med någon rabattkod) så den hann ta slut i grönt i min storlek, så det fick bli en röd istället. Jag är helnöjd ändå. Flera gånger om dagen har jag kikat in på h&m's hemsida för att se hur det går för klänningarna, allt för att rationalisera min timing på beställningen, det brukar ju dimpa ner rabattkoder från H&M var och varannan dag, men inte nu tydligen. Synd bara att det dröjer tills slutet av juli innan jag och klänningen får inleda ett livslångt förhållande.

Kommentarer
Postat av: britta

tror jag sett den där på hm i ringen (skanstull)

2008-05-16 @ 10:28:12
URL: http://bettylougotanew,blogspot.com
Postat av: Hillbillybaby

Hur i helvete fick du till så snygg design på layouten?????

2008-05-16 @ 12:08:53
URL: http://hillbillybaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0