jävla zoovillage

vilka jävla idioter de är. jag beställde jackan och ett linne i söndags och betalade dem då, fram tills idag har det stått typ att ordern plockas blabla eller skrivs ut eller ja. IDAG fick jag ett mail att linnet är skickat men inte jackan för den är slut. TACK SOM FAN att ni tar tio år på er att packa min BETALDA beställning så att ni hinner sälja jackan åt någon annan. så jävla dålig service.

dessutom gick ett par av mina favoritskor sönder idag, har använt dem ett fåtal gånger bara. fint.

Kommentarer
Postat av: britta

åh. vilka arslen!

2008-05-22 @ 22:24:04
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: yohanna

Usch, stackare. Har tänk beställa därifrån, men kanske lika bra att inte göra dt :S

2008-05-23 @ 20:17:51
URL: http://www.sickofyou.blogg.se
Postat av: Lisa

zoovillage är segast. känner igen samma sak, när jag beställde min jacka.

hur är läget annars?

2008-05-25 @ 10:15:04
Postat av: emma vit

det är bra med mig, hur är det själv? det är så svårt att hålla kontakten med dig när du varken bloggar, har facebook eller besöker bilddagboken regelbundet. menar du att du har ett liv? :P (till skillnad från oss andra)

2008-05-25 @ 19:58:09
URL: http://emmavit.blogg.se
Postat av: Lisa

haha. nä jag vet inte om jag har nåt liv, mer än nån annan :) men jag vägrar skaffa facebook, kanske skaffar jag en blogg snart. hihi. men det får bli efter skolan slutat, har sjukt mkt skolarbete. men du, jag har addat dig på msn iaf :) ett framsteg mot kontakt igen. haha.

2008-05-25 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0