mine?

ååååh jag döööör!
jag har hittat världens finaste klänning. har sett en från miss sixty på carlings och älskade mönstret och nu när jag hängde lite på ASOS såg jag att den finns i en annan modell, en hellång. den kostar dock 1300 kr och jag har redan överskridit min budget den här månaden med ebbas trimning + veterinärbesök och den dyra jackan som var för liten. dessutom behöver jag inte mer kläder just nu.. eller behöver och behöver, men det får inte plats. vi hade klädbytarkväll i måndags och jag rensade ut min garderob lite och blev av med en del av de sakerna men sen kom jag ju hem med ännu mer, så ja, you do the math. men jag vill ha den! damn!

image20
bild från asos. i want it!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Absolut! Vill verkligen också köpa den. Ska kolla nästa gång jag är i stan =)

2008-05-31 @ 21:54:48
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Anonym

snygg klänning!

2008-05-31 @ 22:04:22
URL: http://jenstar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0