Nackspärr..

is not the shit alltså.. när jag vaknade i morse så låg jag och sträckte lite på mig och helt plötsligt sa det knak och jag är orörlig sen dess. Har testat med ipren, vetekudde och att försöka stretcha nacken, men inget gör det bättre, snarare värre. Är det någon som har något fantastiskt bra tips på hur man får det att göra åtminstone liiiite mindre ont?

För övrigt har jag beställt världens finaste jacka. Jag har haft en fantasi om en jacka med huva som är lite längre och utsvängd och sen när jag hittar den så måste jag ju faktiskt ha den. Jag har lite svårt att säga nej till mig själv när jag blir förälskad i prylar. Hoppas den hinner komma den här veckan, det är fan inte varmt ute och no fun att gå i öppen skinnjacka.

image8
Världens finaste jacka från Elvine.

Kommentarer
Postat av: Hillbillybaby

Nack-krage, och ett besök hos läkaren så du kan få diklofenak...

2008-05-20 @ 09:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0