Trött

Både idag och igår har jag och Emma suttit på skolan från 9-19 typ och arbetat med vår uppsats så jag är helt slut när jag kommer hem. Igår somnade jag 21.30 typ, satt som en zombie när jag kom hem och då tänkte jag att det är lika bra att gå och lägga sig. Jag är ungefär lika trött idag, men har hållt mig vaken och sett Frusna män söker kärlek iaf. hehe. :D Undrar om man tycker att serien är rolig om man inte är från norrbotten? Jag vet nämligen ingen som tittar, förutom de som antingen bor eller har bott där uppe. Det är åtta år sedan jag flyttade därifrån.. men eftersom jag ändå åker upp rätt ofta så känns det ändå inte som så längesen. Så nu är det ju roligt att titta på programmet bara för att Per-Arne är från Pajala. Han äger Bykrogen och det är där jag alltid slår klackarna i taket när jag är där uppe. :P

Meeen snart är det juli och då är det dags för Pajala Marknad and I wouldn't miss it for the world!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: britta

jag tittar. vill se ifall perra skämmer ut pajala. femman är skumma, dom säger att han är ifrån en by utanför gällivare! 10 mil är knappast utanför. sen att dom aldrig nämner pajala. fy fan

2008-05-21 @ 21:25:20
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: britta

så jävla kasst. haha ska spana in hans hemsida

2008-05-21 @ 21:48:42
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0