uppdatering..

Fortfarande dålig på att skriva nya inlägg, tydligen. Hur som helst, imorgon ska den slutgiltiga versionen av c-uppsatsen vara inne och vi håller på och pysslar med den. Har precis haft en liten lunchrast bara, så jag passar på att skriva lite innan fröken Brun är tillbaka. I morse var vi och trimmade Ebba, det skulle ta två timmar så vi gick till hemköp och köpte en kortlek och sen satte vi oss i solen och spelade kort. Jag vann! (jag vinner typ aldrig i spel)

Jag är lite sugen på sushi och kom att tänka på en bild jag hittade för ett par dagar sedan. Den skulle jag inte tacka nej till!


image14


Bild från www.skulladay.com

Kommentarer
Postat av: Lisa

å den sushi biten skulle jag inte säga nej till. Till sommaren kanske ebba & sigrid (idas jycke) får träffas? för visst kommer du upp en sväng då? :)

usch så jobbigt med c-uppsats. men skönt att det snart är över.
puss & kram

2008-05-27 @ 16:07:30
Postat av: emma vit

jajamänsan! jag stannar nog lite mer än en vecka då och över marknaden givetvis. hur mycket kommer du vara där i sommar? ååh jag kommer bli så jäkla valpsugen av att träffa sigrid, farligt farligt.

hur går det för dig nu? jobbar du?
puss!

2008-05-27 @ 19:16:28
URL: http://emmavit.blogg.se
Postat av: Lisa

jag kommer jobba på ica denna sommar med, men bara juni & juli. sen blir det nog pajala häng. Men ska självklart dit till marknaden, är ju ett måste :)sigrid är ju som redan stor tycker jag, hon växer så fort.

jag jobbar o pluggar samtidigt, funkar finemang. Har du mk skola kvar efter c-uppsatsen? (har säkert frågat tidigare).
puss

2008-05-27 @ 19:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0