en vacker dag..

..hade jag tänkt bli bättre på att uppdatera min blogg, men den dagen verkar inte vara just idag. har haft mkt att göra senaste tiden med skola och arbetsprover till utbildningar jag sökt och sånt. kan visa de bilderna efter onsdag, när de ska vara inlämnade (så ingen annan som också sökt in snor mina idéer!). any-ho, så länge kan jag bjuda på två bilder från de senaste veckornas partajande.


detta är på halloween och jag är sminkad lite otäckt och lånar jons hatt. det var en fin hatt, som synes.


här är jag och emilie före sittning, temat var "ursäkta, har jag kommit fel?" och min plan var att se ut som att jag skulle på charlestonfest.


Kommentarer
Postat av: Betty Lou

du är så sööööt! visst är det klänningen från h&m? den verkade tagit slut på en gång och inte har den inte kommit in igen, vill ha en svart :(



visst använder du iD-smink? är det bra, vad kostar det? vet att det är dyrt, men är det värt pengarna?

2008-11-17 @ 20:28:07
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: Betty Lou

aha, trodde den bara kommit nu till jul & nyår. får gå förbi ett cubus om jag är i närheten. vad kostade den? jag har tyvärr ingen inkomst annat än tradera-auktioner buhu.



får kanske köpa i butik första gången så vet jag nyanserna och sen får det bli ebay. har 200 kr rabattcheckar på åhléns som jag kan använda. har även kollat in macs mineralsmink, fast deras jävla hemsida vägrar funka, har inte funkat på månader!

min hy är ganska porig och helt plötsligt har jag börjat få finnar! blä blä



jag visste faktiskt inte att jag hade spärrat andra haha.



2008-11-17 @ 20:59:58
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0