cleaning out my closet


det har tydligen varit dåligt med bloggande under augusti, har mest bara mmsat in fyllebilder, så långt har jag orkat engagera mig. any-ho, augusti har varit en städmånad, avslutade en relation som jag borde ha avslutat för två år sedan när han var otrogen första gången. men nu är det gjort! och jag kommer aldrig göra det misstaget igen, att förlåta, för en gång otrogen, alltid otrogen. det vet jag nu.

så de senaste veckorna har jag gjort vad alla nyblivna singeltjejer gör, umgåtts med vänner, festat, dejtat och köpt nya underkläder. yay! jag och en bekant pratade om att man typ pausar sitt liv när man är i en destruktiv relation, man bara slutar bry sig om allt. så jag har ryckt upp mig och varit till läkaren och tagit prover för diverse vitaminbrister och börjat äta vitaminer och vettig mat. iofs går det väl på ett ut med tanke på att även alkoholkonsumtionen ökat haha.

dessutom har skolan börjat igen och jag läser skitroliga kurser! så jag tror det här kommer att bli en rätt fin höst faktiskt. alles gut förutom att maria drar till japan, det är sorg!

any-ho, nu är det väl dags att ta sig upp på hästen igen, tänkte bara uppdatera läget lite.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Betty

jag är glad för din skull! luftkram

2008-09-06 @ 11:13:48
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0